Nieuws2021-01-12T11:08:31+01:00

Nieuws Conversation24

Conversation24 genomineerd voor de Computable Awards 2022!

11 juli 2022|LiveChat|

11 juli 2022 Conversation24 scoort met nieuwe contactkanalen Vanwege de lancering van hun nieuwe Commerce-platform, is Conversation24 genomineerd voor de Computable Awards 2022 in de categorie Customer Experience. De Computable Awards is hét event van het jaar voor de IT-branche waarin de belangrijkste IT-prijzen van Nederland worden uitgereikt.  Het

Conversation24 halfjaarbericht H1 2022

8 juli 2022|LiveChat|

8 Juli 2022 LCS Group: half jaar bericht januari - juni 2022 Het jaar is inmiddels alweer halverwege, een goed moment om terug te kijken op de ontwikkelingen van de achterliggende periode en wat dit betekent voor de toekomst. Fusie en verhuizing In lijn met de ontwikkeling naar aanbieder

Conversation24 omnichannel commerce platform integreert Tikkie betalingen van ABN AMRO Bank

1 maart 2022|LiveChat|

Rotterdam, 1 maart 2022 In samenwerking met Tikkie (ABN AMRO), heeft Conversation24 vandaag haar nieuwste Commerce platform gelanceerd, waarmee het mogelijk wordt om via contactkanalen als WhatsApp en Webchat producten te bestellen en direct af te rekenen. Direct afrekenenDe markt voor conversational commerce groeit snel, omdat aanbieders steeds meer

Conversation24 halfjaarbericht H2 2021

29 december 2021|LiveChat|

LCS Group: half jaar bericht juli - december 2021 Het jaar is inmiddels bijna ten einde, een goed moment om terug te kijken op de ontwikkelingen van de achterliggende periode en wat dit betekent voor de toekomst. Het platform De afgelopen periode is het development team uitgebreid naar 30

Conversation24 halfjaarbericht H1 2021

5 juli 2021|LiveChat|

Het jaar is inmiddels alweer halverwege, een goed moment om terug te kijken op de ontwikkelingen van de achterliggende periode en wat dit betekent voor de toekomst. Ontwikkeling platform De afgelopen periode is het development team uitgebreid naar 26 ontwikkelaars waardoor het platform steeds sneller kan worden ontwikkeld en

Conversation24 halfjaarbericht H2 2020

26 februari 2021|LiveChat|

Het jaar is inmiddels ten einde, een goed moment om terug te kijken op de ontwikkelingen van de achterliggende periode en wat dit betekent voor de toekomst. Conversation24 De tot nu toe opgehaalde gelden zijn tot op heden voornamelijk aangewend om het development team uit te breiden, waardoor de

Conversation24 (voormalig LiveChat Service) gaat ook samenwerking aan met KeyReply

29 december 2020|LiveChat|

Rotterdam, 27 december 2020 Al eerder maakte Conversation24 (voorheen LiveChat Service) bekend een global partnership aan te gaan met de Nederlandse payment provider Adyen en de Noorse mobile messaging provider LINK Mobility. Aan dit rijtje wordt nu ook KeyReply toegevoegd, Aziatisch marktleider in chatbots en kunstmatige intelligentie. Samenwerking Om

LINK Mobility en Conversation24 (voorheen LiveChat Service) bundelen krachten met partnership

21 december 2020|LiveChat|

Rotterdam, 20 december 2020 Na het eerder al bekend gemaakte global partnership met de Nederlandse payment provider Adyen, pakt Conversation24 (voorheen LiveChat Service) nu door met een global partnership met de Noorse mobile messaging provider LINK Mobility. Groeimarkt Omdat de markt voor conversational commerce explosief groeit, hebben beide bedrijven

Beleggersupdate LiveChat Service 18-12-2020

18 december 2020|LiveChat|

LCS Group: de stand van zaken eind 2020 Het jaar is inmiddels bijna ten einde, een goed moment om terug te kijken op de ontwikkelingen van de achterliggende periode en wat dit betekent voor de toekomst. Conversation24 De tot nu toe opgehaalde gelden zijn tot op heden voornamelijk aangewend

Ga naar de bovenkant