Nieuws2021-01-12T11:08:31+01:00

Nieuws Conversation24

LCS Group: half jaar bericht juli – december 2020

26 februari 2021|LiveChat|

Het jaar is inmiddels ten einde, een goed moment om terug te kijken op de ontwikkelingen van de achterliggende periode en wat dit betekent voor de toekomst. Conversation24 De tot nu toe opgehaalde gelden zijn tot op heden voornamelijk aangewend om het development team uit te breiden, waardoor de

Conversation24 (voormalig LiveChat Service) gaat ook samenwerking aan met KeyReply

29 december 2020|LiveChat|

Rotterdam, 27 december 2020 Al eerder maakte Conversation24 (voorheen LiveChat Service) bekend een global partnership aan te gaan met de Nederlandse payment provider Adyen en de Noorse mobile messaging provider LINK Mobility. Aan dit rijtje wordt nu ook KeyReply toegevoegd, Aziatisch marktleider in chatbots en kunstmatige intelligentie. Samenwerking Om

LINK Mobility en Conversation24 (voorheen LiveChat Service) bundelen krachten met partnership

21 december 2020|LiveChat|

Rotterdam, 20 december 2020 Na het eerder al bekend gemaakte global partnership met de Nederlandse payment provider Adyen, pakt Conversation24 (voorheen LiveChat Service) nu door met een global partnership met de Noorse mobile messaging provider LINK Mobility. Groeimarkt Omdat de markt voor conversational commerce explosief groeit, hebben beide bedrijven

Beleggersupdate LiveChat Service 18-12-2020

18 december 2020|LiveChat|

LCS Group: de stand van zaken eind 2020 Het jaar is inmiddels bijna ten einde, een goed moment om terug te kijken op de ontwikkelingen van de achterliggende periode en wat dit betekent voor de toekomst. Conversation24 De tot nu toe opgehaalde gelden zijn tot op heden voornamelijk aangewend

LiveChat Service verlengt inschrijvingsperiode 8,5% obligatie vanwege aanstaande internationale samenwerking

3 november 2020|LiveChat|

Rotterdam, 3 november 2020 Inmiddels is er voor meer dan € 1.200.000 ingeschreven op de LiveChat Service 8,5% obligatielening. Door een aanstaande internationale samenwerking, verwacht LiveChat Service nog groeiende belangstelling voor de emissie. Daarom is besloten de inschrijvingstermijn te verlengen. Hierover ontvangt u later meer informatie. De uitgifte van

Minimum bedrag gehaald | LiveChat Service verlengt inschrijvingsperiode van 8,5% obligatielening

3 september 2020|LiveChat|

LCS Group B.V. verlengt inschrijvingsperiode van 8,5% obligatielening Rotterdam, 3 september 2020 – Inmiddels is er voor meer dan € 800.000 ingeschreven op de 8,5% obligaties, hiermee is het minimum bedrag van de obligatielening gehaald. Vanwege de nog te verwachten belangstelling is besloten om de inschrijvingstermijn te verlengen om

Go to Top