
Nieuws LCS Group
Conversation24 (voormalig LiveChat Service) gaat ook samenwerking aan met KeyReply
Rotterdam, 27 december 2020 Al eerder maakte Conversation24 (voorheen LiveChat Service) bekend een global partnership aan te gaan met de Nederlandse payment provider Adyen en de Noorse mobile messaging provider LINK Mobility. Aan dit rijtje wordt nu ook KeyReply toegevoegd, Aziatisch marktleider in chatbots en kunstmatige intelligentie. Samenwerking Om
LINK Mobility en Conversation24 (voorheen LiveChat Service) bundelen krachten met partnership
Rotterdam, 20 december 2020 Na het eerder al bekend gemaakte global partnership met de Nederlandse payment provider Adyen, pakt Conversation24 (voorheen LiveChat Service) nu door met een global partnership met de Noorse mobile messaging provider LINK Mobility. Groeimarkt Omdat de markt voor conversational commerce explosief groeit, hebben beide bedrijven
Beleggersupdate LiveChat Service 18-12-2020
LCS Group: de stand van zaken eind 2020 Het jaar is inmiddels bijna ten einde, een goed moment om terug te kijken op de ontwikkelingen van de achterliggende periode en wat dit betekent voor de toekomst. Conversation24 De tot nu toe opgehaalde gelden zijn tot op heden voornamelijk aangewend
LiveChat Service verlengt inschrijvingsperiode van 8,5% obligatielening naar vijfde tranche
Rotterdam, 3 december 2020 Inmiddels is er voor meer dan € 1.250.000 ingeschreven op de LiveChat Service 8,5% obligatielening. Er is besloten de inschrijvingstermijn te verlengen. De uitgifte van obligaties zal in een vierde tranche plaatsvinden op donderdag 10 december 2020. Deze obligaties zullen vanaf die datum rentedragend zijn.
LiveChat Service verlengt inschrijvingsperiode 8,5% obligatie vanwege aanstaande internationale samenwerking
Rotterdam, 3 november 2020 Inmiddels is er voor meer dan € 1.200.000 ingeschreven op de LiveChat Service 8,5% obligatielening. Door een aanstaande internationale samenwerking, verwacht LiveChat Service nog groeiende belangstelling voor de emissie. Daarom is besloten de inschrijvingstermijn te verlengen. Hierover ontvangt u later meer informatie. De uitgifte van
LiveChat Service verlengt inschrijvingsperiode van 8,5% obligatielening
LCS Group B.V. verlengt inschrijvingsperiode van 8,5% obligatielening Rotterdam, 2 oktober 2020 – Inmiddels is er voor meer dan € 1.000.000 ingeschreven op de 8,5% obligaties. Vanwege de nog te verwachten belangstelling is besloten om de inschrijvingstermijn te verlengen om potentiële beleggers nog de mogelijkheid te bieden in te
Minimum bedrag gehaald | LiveChat Service verlengt inschrijvingsperiode van 8,5% obligatielening
LCS Group B.V. verlengt inschrijvingsperiode van 8,5% obligatielening Rotterdam, 3 september 2020 – Inmiddels is er voor meer dan € 800.000 ingeschreven op de 8,5% obligaties, hiermee is het minimum bedrag van de obligatielening gehaald. Vanwege de nog te verwachten belangstelling is besloten om de inschrijvingstermijn te verlengen om
Adyen en LiveChat Service slaan de handen ineen voor verdere internationale groei
Adyen en LiveChat Service slaan de handen ineen voor verdere internationale groei 01-09-2020 Door de snelle ontwikkelingen op het gebied van conversational commerce richting de ultieme klant ervaring, hebben Adyen en LiveChat Service besloten hun producten te combineren en online gesprekken en betalingen samen te brengen. Het wordt straks
LiveChat Service mikt op expansie
Juli 2020 Nog geen vijf jaar geleden ging de jonge ondernemer Nick Blom op zoek naar, zoals hij het zelf zegt, ‘een echte businesscase’ met zijn bedrijf LiveChat Service. Blom ontdekte dat ondernemers grote budgetten spendeerden aan marketing. De activatie en conversie waren echter in zijn ogen maar matig.