11 januari 2017 – Bredaas payrollbedrijf Payper versterkt de directie door Marco van der Broeck te benoemen tot Commercieel Directeur. Van der Broeck verzorgde eerder al de rol van operationeel manager ad interim en verbindt zich nu aan Payper om de groeiambities van het bedrijf waar te maken.
Payper kondigt aan dat Marco van der Broeck per direct benoemd is tot Commercieel Directeur. In deze rol wordt van der Broeck verantwoordelijk voor de operatie, sales- en marketingactiviteiten van het bedrijf. Van der Broeck heeft ruime ervaring in strategische (advies)functies in logistiek, marketing en sales bij onder andere Schindler, ABN Amro, FD Mediagroep en Rabobank. In zijn consultancy- en adviesrollen heeft hij steeds het snijvlak van sales, marketing en nieuwe technologieën opgezocht. Naast zijn werkzaamheden bij Payper is Marco ook voorzitter van het NIMA (Nederlands Instituut voor Marketing) Regio Midden Nederland.
Marco van der Broeck
Voor Payper ligt de focus op het uitbreiden en verbeteren van de dienstverlening in een stevig concurrerende markt. Van der Broeck: “Payroll is een interessante dienstverlening voor álle bedrijven die te maken krijgen met steeds complexer wordende wet- en regelgeving, terwijl ze de zekerheid willen dat er goed voor hun medewerkers gezorgd wordt. Dan zoek je naar een professionele partner. Ik kijk ernaar uit om samen met dit team voor meer partijen een geode HRM-partner te worden.”
Edwin Schaap – Algemeen Directeur Payper
“Payper wil de harde groei die het doormaakte duurzaam voortzetten. Structurele versnelling binnen de organisatie, zonder dat dit ten koste gaat van de kwaliteit. Dat is wat onze klanten verwachten en wat we ze alleen kunnen bieden als we de juiste mensen aan boord halen. We leerden Marco kennen toen hij in opdracht ons merk opnieuw positioneerde. Aan zijn voortvarendheid en resultaatgerichtheid merkten we dat hij een waardevolle aanvulling zou zijn voor Payper. Marco is met zijn ruime ervaring de geschikte persoon om ons aanbod beter in de markt te zetten en de portefeuille te vergroten met bedrijven waar wij een goede partner voor zijn.”
Groeiambities
De afgelopen jaren groeide Payper hard. In 2014 bedroeg de omzetgroei 43% en won Payper de gouden FD Gazelle. In 2015 groeide de omzet met 62% en over 2016 realiseerde Payper een omzetgroei van 20% waarmee de omzet over 2016 € 71 miljoen bedraagt. De groei werd eindejaar passend gevierd met de winst van de zilveren FD Gazelle. Payper heeft de ambitie om deze groei versneld door te zetten om zo in 2020 € 250 miljoen om te zetten.