14 juli 2016 – Het Nationale Business Succes Award Instituut heeft Payper verkozen tot winnaar 2016 in de Backoffice-servicebranche!

De prestaties van Payper worden gezien. In 2014 won Payper de Gouden Gazellen Award van het Financieele Dagblad. En vorig jaar nog was Payper grootste stijger op de landelijke Flexmarkt Omzetranglijst van 2015. Dit jaar is het bedrijf hoofdsponsor van de FD Gazellen Awards en maakt het opnieuw kans op een award voor de regio Noord-Brabant.

Payper helpt met het optimaal inrichten van de flexibele werkschil. Ontzorgen door met oplossingen op het gebied van personeelsadministratie, risicomanagement en HR-strategie te komen. Zodat klanten zich kunnen focussen op hun core business en samen met werknemers het beste uit het bedrijf te kunnen halen. Op deze manier kunnen intermediairs zich optimaal richten op hun kernactiviteit.

Een specialist in een bijzondere branche, de backoffice-servicebranche in de ruimste zin van het woord. Payper onderscheidt zich met name door stevige knowhow op haar vakgebied en door haar grote klant- en servicegerichtheid. Innovatie is het sleutelwoord bij Payper BV want zij is continue bezig haar diensten te verbeteren en deze optimaal te laten aansluiten op de wensen van haar klanten. Toonaangevend en vernieuwend. Gedrevenheid, passie, innovatievermogen, durf en visie, plus een 100% focus op de klant maken van Payper een echte topper is haar wereld. Payper is een ware winnaar, een frontrunner in een relatief nieuwe bedrijfstak’ aldus het oordeel van de Nominatiecommissie Nationale Business Succes Award.

Nationale Ondernemersprijs Branchewinnaar 2016

 

Wij zijn trots officieel te behoren tot de succesvolste bedrijven van Nederland.

Onze ambities zijn hoog, wij willen op alle fronten ambitie uitstralen. Ook de komende jaren willen wij blijven groeien. De sleutel van het succes zit in het creëren van nieuwe, waardevolle verbindingen tussen werkgevers en werknemers. We zullen nog meer bezig zijn met de ontwikkeling van betere systemen waardoor mensen beter kunnen werken. Een voorbeeld: tijdsregistratie is niet meer nodig als de werknemer een app op de telefoon heeft die aangeeft dat hij werkt als hij/zij zich op de werkvloer bevindt. Die rol is voor ons weggelegd. Wij delen onze inzichten als opdrachtgever. Nu begint het pas. Klanten hoeven alleen maar aan te sluiten’ zegt Edwin Schaap, Algemeen Directeur Payper.