Heeft NPEX een klachtenprocedure?

2020-07-15T10:34:23+02:006 juni 2020||

NPEX wil succesvol zijn. Dat kan alleen met tevreden cliënten. Het hebben en hanteren van de juiste procedures voor het afhandelen van cliëntreacties/klachten is noodzakelijk. Wij hebben hiervoor een klachtenprocedure opgesteld: Klachtenprocedure.NPEX is op de volgende wijze te bereiken:Via de website www.npex.nlVia e-mail: [email protected] telefoon: 070-385 15 30 Op werkdagen bereikbaar van 08:30 tot 17:30

Is NPEX aangesloten bij KiFiD?

2020-06-09T14:03:03+02:006 juni 2020||

Ja, NPEX is aangesloten bij KiFiD. Kifid is een initiatief van brancheorganisaties in de financiële dienstverlening en de Consumentenbond. Zij is een onafhankelijke klachteninstelling en haar dienstverlening wordt bekostigd door de aangesloten dienstverleners via een stichting. Het bestuur van Kifid en marktpartijen hebben geen invloed op de behandeling of de uitkomst van een klacht.

Ga naar de bovenkant