16 november 2016 – CTOUCH, een internationale producent van groot formaat touch displays, kan dankzij de geslaagde emissie van € 2.499.000 via NPEX haar succes uitbouwen.

CFO Bernard Gosselink“Dankzij de obligatie-uitgifte via NPEX kunnen we onze ambities om CTOUCH nog sterker op de kaart te zetten, realiseren”.

Met het opgehaalde geld zal CTOUCH in 2017 door het opzetten van het CTOUCH innovatieteam kunnen blijven innoveren en zo een eigen patent portefeuille kunnen gaan opbouwen. Daarnaast is het nu mogelijk om haar internationaliseringsstrategie te versterken en zo sneller te groeien in Europese sleutellanden en het Midden-Oosten. Bovendien zullen de partnerships met de beste toeleveranciers als VDL, Philips, HARMAN worden versterkt. Met deze strategie is CTOUCH in 2020 een alom bekende en gerespecteerde merknaam die garant staat voor technische ‘must have’ kwaliteitsproducten voor iedere professionele doelgroep.

CTO Remmelt van der Woude: “We willen klanten meenemen in de interactieve beleving van de CTOUCH oplossingen. Daarvoor stellen wij klantgerichte innovatie centraal. Met deze extra financiële armslag zijn we in staat de volgend stap te maken in ons groeiproces”.

CEO François Barlinckhoff: “Door deze extra financiële injectie zijn we nog beter in staat om onze marktpositie in Europa en daarbuiten te vergroten. Naast het uitbreiden van ons marktaandeel in landen waar wij al actief zijn, geeft het ons ook de mogelijkheid om te bouwen aan naamsbekendheid in voor ons nieuwe landen“.

Specificaties obligatielening

De obligatielening is verdeeld in 2.499 obligaties van € 1.000 nominaal. Particuliere en professionele beleggers hebben via NPEX ingeschreven. De rente bedraagt 7% per jaar, in maandelijkse termijnen achteraf te ontvangen.