Hilversum, 17 november 2022

Xillio verwelkomt 50e medewerker

In de update van 1 september 2022 meldden we dat we ruim op schema liggen om de omzet in 2022 door de 5 miljoen euro te brengen. Verder meldden we dat we 5 extra consultants hadden aangenomen en hiermee de verdiencapaciteit hadden vergroot.

De afgelopen weken hebben we een aantal additionele belangrijke milestones bereikt.

We hebben deze week onze 50e medewerker aangenomen.

Door de extra aannames deze zomer zijn we in november voor het eerst door de 100k aan services omzet per week gegaan.

Wij hebben vorige week simultaan migraties uitgevoerd bij 30 verschillende klanten. Let wel, dit houdt niet in dat wij slechts 30 klanten bedienen in 2022. Het aantal klanten in 2022 ligt ruim boven de 60. Niet iedere klant heeft dienstverlening nodig. We hebben ook partners en klanten die alleen software kopen. En niet iedere klant heeft ons iedere week nodig. Waarom is dit getal 30 belangrijk? Het feit dat wij 30 migraties simultaan kunnen uitvoeren is een bevestiging dat we de migratie activiteiten kunnen schalen met behoud van kwaliteit en winstgevendheid. Heel simpel verwoord: een goede manager kan 10 ballen in de lucht houden. Niemand kan 30 ballen in de lucht houden. 30 ballen in de lucht kan alleen door goede processen en goede organisatie.

Verder zullen wij dit jaar niet alleen door de 5 miljoen EUR heen groeien, maar zeer waarschijnlijk zelfs door de 6 miljoen EUR. Een significante stijging ten opzichte van 4,3 mln EUR in 2021. Verder zullen wij er dit jaar wederom in slagen de EBITDA rond de 30% te houden.

De pijplijn met nog uit te voeren werk zit verder zeer vol. De recessie heeft naar het lijkt weinig impact op onze tak van sport. Dat is geen verrassing. Immers, niet migreren naar de cloud is duurder dan wel migreren naar de cloud.