Hall, 20 oktober 2022

Introductie van het nieuwe DG press-logo, ontworpen om ons duurzame merk, hoogwaardige service en passie voor drukpersen te weerspiegelen

Vandaag viert DG press de lancering van ons nieuw huisstijl en nieuw logo. Hiermee tracht DG press er voor te zorgen dat we met ons bedrijfsmerk, ons aanpassen aan de toekomstige product vereisten en markteisen, tegelijkertijd dezelfde hoogwaardige service te behouden die onze klanten gewend zijn.

Tegenwoordig is de transitie naar een circulaire economie een prominent onderwerp. Merkeigenaren, retailers, drukkerijen en verwerkers spannen zich enorm in om een volledig circulair verpakkingsproductieproces te ontwerpen, waarbij verspilling van energie en materialen zoveel mogelijk wordt voorkomen. In het verlengde hiervan ontwikkelde DG press een derde generatie sleeve-offset drukpers, DG-AUXO genaamd, die perfect voldoet aan de vereisten van een circulaire economie. De nieuwe DG press rotatie offset drukpers biedt een perfecte oplossing voor energiebesparing en duurzame drukproductie.

In lijn hiermee, denken we bij DG press verder dan alleen het bouwen en leveren van nieuwe machines; ook nemen we maatregelen om de levensduur van de drukpers zo veel mogelijk te verlengen. Door deze verbeteringen in combinatie met goed onderhoud kan de economische productieve levensduur van onze rotatie offset drukpers worden verlengd tot meer dan 30 jaar.

En door machines en machinemodules op te knappen, ondersteunt en stimuleert DG press de transitie naar een circulaire economie. Dit elimineert de noodzaak voor veel klanten om te investeren in een nieuw drukpers in een geheel andere configuratie voor een andere markt. Nogmaals, duurzaam en milieuvriendelijk.

Met dit nieuwe logo is ons merk eenvoudig en merkwaardig op een manier die resoneert met onze klanten en de boeiende markt waarin we actief zijn. Het volledige verhaal achter de nieuwe huisstijl vind je in het persbericht.

Bekijk de video voor de logo onthulling!