Hilversum, 21 april 2021

Na een succesvolle proefperiode waarin e-Luscious, moederbedrijf van Wijnvoordeel.nl, Wijnbeurs.nl en Colaris, duizenden mensen kennis liet maken met wijnproefpakketten met daarin unieke 100ml single serve Tubes, slaan e-Luscious en TUBES Wines & Spirits by the glass, per april 2021 de handen ineen met een exclusieve langere termijn samenwerking voor de Benelux. Door deze samenwerking kunnen wijnliefhebbers in de Benelux optimaal ondersteund worden om tot de perfecte wijnkeuze te komen of om regulier van betere wijn in kleinere porties te kunnen genieten. E-Luscious wil voorloper zijn in de manier waarop mensen online geholpen worden bij de keuze van hun eigen favoriete wijnen. TUBES bottelde reeds drieduizend verschillende wijnen voor een zeer diverse, internationale klantenkring en is hard op weg om een leidende speler binnen de wijnwereld te worden met hun single serve concept.

Deze wijn proefpakketten met Tubes waren onderdeel van online wijnproeverijen. Hiermee is een volwaardige nieuwe manier van klant-interactie ontstaan, die ook nadat lockdown over zal zijn, een mooie aanvulling is op gebied van wijnbeleving. Gesterkt door dit succes gaan e-Luscious en TUBES de komende jaren door met het inspireren en verrassen van wijnliefhebbers. Zo zullen er verschillende proefpakketten, unieke geschenkverpakkingen en een direct-to-consumer platform worden gelanceerd. Door deze laagdrempelige optie kunnen mensen een brede selectie van wijnen ontdekken en hun smaakprofiel verder ontwikkelen.

Klik hier voor het volledige bericht.